Regler for bruk av Norconsults spilleretter på Bærum Golfbane

Kontaktperson:  Simen Seip Blystad simen.seip.blystad@norconsult.com

Prioriteter

Første:  Ansatte som spiller turneringer i Norconsults navn og Norconsults gjester.

Andre:  Ansatte i Norconsult.

Tredje:  Ansattes familie og andre gjester (venner).

Reservasjon av kort (via Service Portal på Panorama)

Turneringer (ABIK etc)           Ingen begrensning i tid. Kun spillere på NO-lag

Ansatte:                                   6 dager før spilledag.

Venner, familie-                     På hverdager klokken 12:00 spilledagen. I helgen og på helligdager

medlemmer, etc.):                  klokken 12:00 på hverdagen før.

Ved bestilling av flere enn ett kort skal navnet på alle medspillere oppgis. Det angis om spilleren er gjest.

Egenandel ved bruk

All bruk av spillerettene innebærer en egenandel pr. kort og pr. runde. Egenandel betales av den enkelte i proshop før utslag.

Egenandelen er satt til kr. 150,-.

Kort

Den enkelte skal selv booke starttid på Golfbox. Dette gjøres ved å logge inn på vanlig måte i Golfbox med følgende brukernavn/passord:

Tag 1:

Brukernavn: 8-8001

Passord: Golfinorconsult

Tag 2:

Brukernavn: 8-8002

Passord: Golfinorconsult

Det skal aldri bookes utslag på Bærum GK med Norconsults spilleretter uten at spilleretten er reservert internt.

Det kan bli forlangt fremvisning av firmalegitimasjon (adgangskort) ved fremmøte/betaling av egenandel.

Vi oppfordrer alle ansatte til å vise legitimasjonen uoppfordret. Ved å få den kontrollen godt etablert i proshopen vil misbruk av våre spilleretter lettere kunne unngås.

Reservasjon av spilletid (hos Bærum gk)

Norconsult er samarbeidspartner og kan reservere spilletid 6 dager før spilledagen.

Reservasjon av spilletid skal gjøres i Golfbox som angitt over.

Alle spillere skal registrere seg i Proshop, minimum 10 minutter før starttid. Hvis ikke kan klubben overlate tee time til andre spillere, eller registrere bookingen som ”no show”.

Handicapbegrensninger

Brukere av Norconsults kort betraktes som samarbeidspartnere og det er ingen handicapbegrensninger.

Kontroll på banen

Spillerens gyldige handicap-kort skal alltid være med på banen.

Bærum GK vil forbeholde seg retten til å nekte spillere uten gyldig handicap-kort å få starte. De vil også forbeholde seg retten til å be om legitimasjon dersom de finner dette nødvendig. Dette for å unngå misbruk av bagtags, noe som alle parter er interessert i at ikke finner sted.

Reservasjonsliste

Reservasjon av bagtags vil foregå via vårt intranett. Dette ligger under symbolet "Service portal/Order & reservation / Equipment..."

Når man har med gjester skal dette fremkomme i reservasjonen. Det skal stå gjestens navn + Firma.

For reservasjon for spill på ABIK skal man etter navnet skrive inn ”ABIK”. Vi tillater ikke reservasjon av våre kort for motstanderlaget.

For reservasjon for NO Matchplay skal også dette fremkomme

Begrensninger av bruk

Da det til tider er stor pågang for bruk av kortene er det innført begrensninger i bruken slik at flest mulig får glede av dem. Kortene kan i utgangspunktet bare benyttes av den enkelte en gang per kalender uke. I denne forbindelse vil ikke bruk av kort som deltager i en turnering eller sammen med Norconsults gjester telle.

Dersom det er ønskelig å benytte kortene mer enn en gang per kalenderuke vil dette være mulig, men du vil da ha tredje prioritet og må følge reglene for dette som beskrevet ovenfor.

Ta kontakt dersom overstående reglement er til hinder for et ønsket gjestearrangement.

Uregelmessigheter

Uregelmessigheter ved bruk av kortene rapporteres til undertegnede.

Simen Blystad

sisbl@norconsult.no/950 60 460